Salgselev i kundemodtagelsen
Du bliver en del af et team på flere medarbejdere, som sammen bemander receptionen. Her vil du være den første, som kunderne møder i huset, og du er derfor i høj grad virksomhedens ansigt udadtil. Sammen med dine kollegaer vil du have en meget bred kontaktflade i organisationen og et job med mange forskellige facetter. Du og dine kollegaer er ansvarlige for alt omkring indskrivning af kunder.
Her vil dine arbejdsopgaver bl.a. være:
- Betjening af kundehenvendeler på telefon, mail, hjemmeside/on-line
- Oprettelse af arbejdskort og booking i ordresystem/Planner
- Modtagelse og registrering af kunder
- Ordrehåndtering – udarbejdelse og beregning af tilbud
- Kommunikation med kunder – bindeled mellem kunde og værksted
- Fakturering af ordrer
- Med meget mere……det vigtigste er i virkeligheden, at du skal elsker kontakt med vores kunder.
Send din ansøgning til job@erlinghoi-nielsen.dk – skriv i emnefeltet salgselev i kundemodtagelsen
Salgselev i reservedelsafdelingen
Man skal som Salgselev i reservedelsafdelingen være interesseret i køb og salg, samt logistik og administrative opgaver. Du skal være en person, der er drevet at ordenssans og struktur.
Opgaverne vil være:
- Indkøb
- Salg
- Varebestilling
- Kontering
- Registrering
- Optælling og status
- Vedligeholdelse af lager
- Udpakning af varer
- Logistik
- Telefon betjening af kunder internt og eksternt
- Kontakt til leverandører
- Og meget mere
Send din ansøgning til job@erlinghoi-nielsen.dk – skriv i emnefeltet salgselev i reservedelsafdelingen.